kuk

hej

when it comes to missing you i don't have what it takes

Publicerad 2011-01-07 13:25:57 i Allmänt,

jag hatar att vara förkyld det är absolut det värsta jag vet, speciellt när man fan inte får luft! har packat upp massa saker nu på "morgonkvisten" och det blir ju bättre å bättre. men ändå ovant att vara ensam hela tiden. ska nog skaffa en päls som kan va här med mig.

För övrigt står mitt liv helt still just nu. Det händer ingenting, jag gör ingenting. Vafan ska det va så för?
Igår var jag, oda och carina ute på stan och gick runt i massa affärer och slutade med att vi köpt svindyra glasögon på avbetalning. haha och oda lägger världens bästa kommentar inne på butiken. okej! (ingen av oss har körkort) Oda: - Tina, vi måste ju se bra när vi är ute och kör bil.
hon sa det lite som om det var en självklarhet och att hon hade körkort, men nej. lite halvtaskig kommentar för att få sig ett par brillor.

Jag har ju slutat dricka. Det behövdes. Men! jag vill gå ut och supa skallen av mig. Det vore så mysigt. Men de blir inge bra, så jag håller mig till vatten för nu SKA jag gå ner mina 20 kg övervikt - sådär, då låg det ute på nätet också. Pssst, gå in på tinas blogg får du se att hon behöver gå ner HELA 20 KG!

Nu ska jag duscha, sen iväg till banken, sen göra ett synstest och så...................... jobba.

Kommentarer

Postat av: ASDF

Publicerad 2011-03-27 01:14:05

TINA, JAG ÄLSKAR DIG

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela