kuk

hej

Nothing ever happens and I wonder why

Publicerad 2011-01-05 19:19:43 i Allmänt,

Har inte "bloggat" någonting nu på väldigt länge. Lite har ändå hänt i mitt liv sen sist. Jag är kär, har en dyr ring på mitt finger, barn på väg och nyrustat hus. Gud så jag älskar min sambo <3 vad vore mitt liv utan dig älskling.
I morse vid frukostbordet, efter att vi hade haft såntdär mysigt och keligt morgonsex rörde våran älskade varelse sig inne i min mage och jag spydde på bordet.

Nu har vi äntligen bestämt datum för bröllopet i alla fall och det blir i början på juni när allt börjar blomma och dona. Jag fullkomligt älskar våran lägenhet den är så perfekt för oss. Perfekt för tre st. Stor nog så jag slipper se min man också. Nu ska jag och bäbis ut och motionera sen ska ja ta mig ett bad å en iskall grogg. hej


Varken kär eller gravid. Full och glad.

Kommentarer

Postat av: sarah

Publicerad 2011-01-06 16:21:48

Haha! :) tok!

Jag ska FÖRSÖKA skriva mera, så svårt & skriva nå roligt bara ;b haha.. Ska lägga ut MYCKET mera bilder sen, när jag blir frisk! :) inte så fräsch just nu, ehm (A)

Visste inte att du bloggade, ROLIGT! :)

PUSS & KRAM!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela