kuk

hej

with or without you

Publicerad 2010-09-18 14:15:23 i Allmänt,

I can't live with or without you!

Igår orkade jag inte blogga någonting hade ingen bra dag. Men på kvällen träffade jag Oda, vi gick till bowlingen köpte slush som smakade sköljmedel/parfym satt där och pratade massa strunt. Super trevligt och när jag gick hem kunde jag dra slutsatsen med att vi är ganska lika varandra.

vi gick in på coop för hon skulle handla mat till henne och chris och då såg jag dom, ostkrokar med peppar. fantastisk upplevelse. igår tyckte jag inte dom smakade nåt speciellt men idag, jävlar de va guff i dom.

Idag är det lördag och jag har inte planerat att göra någonting fast å andra sidan är det ganska svårt att planera när man är själv. Men jag ska nog iaf ta en promenad, kanske springa lite det visar sig. Är fint väder här idag också.. undra då hur vädret är hemma.
Hade jordens konstigaste drömmar inatt, drömmer massa olika saker som inte ens är sammanhängade. En del var bara roliga, som att Eminem skulle ha konsert utanför Ica i björksätra och jag var rullstolsbunden och hemma hos Henke för vi skulle ha mysigt med tända ljus och titta på film, fast i stället för film tittade vi på alla hans gamla räkningar.

ha en bra lördag eller nåt. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela