kuk

hej

ABBOTICIN 500 mg

Publicerad 2010-09-15 00:03:07 i Allmänt,

Hejsan.

Jag har så himla tråkigt så nu sitter jag och tittar på alla gamla avsnitt av glamourama. har pratat med min flicksnärta Anna för en liten stund sen och det är alltid lika underbart att höra hennes röst :-)

Nu har jag varit sjukskriven i två dagar för att jag äter penicillin för att jag fått halsfluss. Just my luck! och jag är redan så rastlös så jag klättrar på väggarna. Inbillar mig att jag har super mycket energi för att göra nåt men så fort jag tänker dra ut blir jag hängig, klär av mig och slänger mig i sängen.

En sak som jag tänkt på nu är att jag ska förnya mig lite inför hösten. Ev klippa mig och färga håret i nån höstig färg. Nog allt för att svart är så höst/vinter som det kan bli så börjar jag bli lite less nu faktiskt.
Sen kan jag också meddela att jag tänker köpa en Iphone 4 :-) eller tänker och tänker, jag vill. Fast å andra sidan finns det massor av halvdyra saker jag vill köpa. Jag har ju råd men när man har pengar blir man lite snål i stället. Sen har Camilla hittat typ världens bästa lägenhet som är hur stor som helst med två toaletter (en till oss var) och öppen spis var det visst också men bästa av allt här uppe i den nord norska kylan, en BADSTU! förstå va mysigt till vintern när man varit ute på stan i sisådär 30- och fjutta fart på badstun och hoppa in där och värmas upp i stället för en varm dusch. mmm.. rena rama drömmen.

Nu ska jag glutta vidare på Glamourama och sen blir det sängen och förhoppningsvis må mycke bättre i morgon :-)

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela