kuk

hej

The ugly truth

Publicerad 2010-09-13 09:30:32 i Allmänt,

Är det meninge att det ska vara såhär?! jag mår rent utsagt helvete. Fryser och svettas om vartannat. Borde väl kanske försöka gå till affären, blev så sjukt sugen på yoghurt (jag är laktosintolerant). Men om jag får stå ut med den här smärtan borde kanske lite magknip inte göra så mycket?

Jag som hoppades på att jag kanske skulle vara lite mer frisk idag så jag kunde pina mig till jobbet men inte ens det tänker jag göra nu. Låter som en jävla val när jag pratar.. har super mörk röst och hes på det. Föreställ dig! Låter väl som en gammal grogghagga :-)

Annars är det väl inte så mycket som händer just nu. Är lite orolig att jag blivit smittad av någonting som folk här kallar för "kyss-sjukan". Hade aldrig hört talas om det innan jag kom hit och tydligen var det vanligt bland unga människor.. och nej, det smittas inte bara för att man hånglar med någon. Vet inte riktigt hur det smittas, men det är väl som vilket influensavirus som helst bara att det här kan vara farligt. Är hemma och tar det lugnt en dag till och om det inte går åt andra hållet (det bättre) tills i morgon då måste jag nog åka upp på sjukhuset.

Va skit läskigt igår innan jag gick och la mig. Hade tagit en ipren (det enda som funkar på min kropp), men den började aldrig verka så jag blev sämre och sämre. Då jag hade varit ganska pigg och gått till macken och handat lite smått till och med. Men iaf, blev jätte konstig. Skulle resa mig upp och allting bara snurrar.. jag hade så ont överallt så jag kunde inte stå på golvet och allt bara snurrade och snurrade, typ som om jag var full eller nåt liknande.. hade stora problem med att ta mig ner för trappen :s vet inte va som hände. Hoppas det bara är nån influensa eller nåt. Hua! Jaja, ha en bra måndag. Stay tuned

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela