kuk

hej

Take my hand and lead me home

Publicerad 2010-09-11 23:17:45 i Allmänt,

Hoj! Sitter här och kokilurar för mig själv och druckit några öl har jag gjort också. Tidigare ikväll har jag varit ute med hunden på en långpromenad var härligt.. tror jag börjar bli sjuk tammefan, är alldeles svälld i halsen och skit. Piss! Kanske går över om jag dricker några öl till (?) Tog några fina bilder på havet och himlen fast det är ju taget med telefon så sådär överdrivet bra är det inte. Nu har min fina Anna det säkert skit roligt och börjar bli skit full och skrattar och dansar.. å va gör jag? sitter här och ruttnar bort. Har inget vettigt att säga så det får bli några bilder istället. Enjoy!









avslutar med en vacker bild på mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela