kuk

hej

Ta två, betala för en

Publicerad 2010-09-12 19:58:22 i Allmänt,

Nu känner jag mig mycket piggare faktiskt. Trodde ett tag att jag skulle dö för det tog sån lång tid för all ipren att börja verka. nåja, har tittat på några filmer idag.. eftersom jag blev sjuk kunde jag ju åtminstone gotta mig med att jag kan ligga på soffan och titta på film hela dagen :-) Nyss kommit ut ur duschen, hade ungefär tre ton hårspray och dust it i håret så det stod av sig själv! Milo fick en dusch han också. Var ganska smutsig på magen och tassarna.

Nu ska vi promenera upp till macken och köpa någonting kanske och så ska jag fylla på telefonen ifall att jag är sjuk i morgon också så måste jag ju ringa och meddela det. peace


de va gamla goda tiderna dedär

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela