kuk

hej

some people want diamond rings

Publicerad 2010-09-15 23:54:09 i Allmänt,

Idag blev det en ganska bra dag ändå trots att jag hade satsat allt mitt guld på en dålig dag.
Jag piggnade till ännu mer, gick till affären, köpte tamponger och lite annat smått och gott. Så nu har jag just kollat på idol och ätit en härlig smörgås med skinkost och gurka på och till det blev det min nya favoritsaft, lime/citron. Smakar inte alls sådär äckligt som dom i sverige. ne fyfan.

nu ska jag kolla på lite olika tv-program på datorn sen plocka lite och sova. Ska äntligen få återgå till mitt jobb i morgon. Anser mig själv frisk nog. Håller tummarna för mig själv i morgon bitti när jag kliver upp. Men jag ska göra det bästa utav det och göra härlig frukost och dricka kaffe så jag vaknar till liv. Får bara inte glömma min medicin hemma så jag blir frisk någongång.

Pratade med både Mamma och Sandra idag i telefon. Myyyysigt! <3 Go'kväll



Jag och liten bror Albert i motljus och osminkade ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela