kuk

hej

Singing in the rain

Publicerad 2010-09-19 12:35:43 i Allmänt,

Vaknat för en stund sen, nu ska jag ut med vovven sen slänga omkull mig i soffan med lite frukost och fortsätta kolla på himmelblå. Somnade ju mitt i alltihopa igår och vaknade av att jag nästan låg på datorn och dräglade. usch.
Kan snälla någon komma och ta bort mina drömmar? Eller radera den enda person jag tycker det är jobbigt att drömma om åtminstone så kanske det inte är lika tungt att vakna varje morgon. JAG VILL INTE! hur mycket jag än försöker radera dig ur mitt minne så finns du ändå kvar där hela tiden. Jag tänker på dig varje dag och saknar dig jämt. Hur länge ska det vara såhär? Tills jag hittar någon ny? och det kommer jag ju veeeeerkligen göra. Nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela