kuk

hej

Lill-lördag

Publicerad 2010-09-22 09:07:17 i Allmänt,

Har inte bloggat på några dagar märkte jag nu. Fast å andra sidan händer de inte så mycke i mitt liv heller. Igår kom Sandra hit. Va sjukt konstigt att möta henne efter vi varit ifrån varandra så länge nu. Egentligen är det ju inte länge sen jag flyttade men det blir fort en evighet när man bor på en plats som den här. inga vänner, ingenting att göra.. då går dagarna väääldigt sakta. Tur är att nu vill inte Sandra åka hem igen, kanske lika bra det. Kan hon stanna här ;-) Bara min Fru som fattas då.

Nu ska jag alldeles snart börja traska iväg till jobbet sen jobba till fyra och förhoppningsvis kommer murmur och milo och möter mig. Då ska vi hem och kokilura med något tror jag, sen ska jag visa henne det fantastiska utelivet. Sarkasm passar inte riktigt mig tror jag.
Är även ledig i morgon så det är grymt skönt, då ska vi ha en slappdag och bara typ göra ingenting. Säger jag typ ofta? I mitt huvud känns de som jag säger typ, typ, typ, typ, typ hela tiden.
Men, det går ju inte att lära en gammal hund å sitta sägs det.

Nu får det räcka. De är ju bättre än ingenting iaf. Sen måste jag bara säga att personer som säger att dom är en typ av person är oftast raka motsatsen. Vilken besvikelse alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela