kuk

hej

I was made for you

Publicerad 2010-09-11 13:33:54 i Allmänt,

En ny dag men nya möjligheter sägs det. För mig känns det bara som att ännu en dag upprepar sig, ungefär som den där filmen "måndag hela veckan" lite så känns mitt liv. Allting går på rutin, gör exakt samma saker varje dag.

Det som känns lite extra bra idag är dock att jag har ledig helg och kan göra vad jag vill utan att jag måste kliva upp tidigt dagen efter. Igår tog jag det bara lugnt, kollade på film och åt gott och drack en öl.

Idag känner jag mig lite piggare så nu har jag lite smått börjat med storstädningen, måste verkligen diska däremot har inga rena glas snart. Sen ska jag duscha och fräscha till mig sen ska jag och vovven ut och gå en sjujävla lång promenad, ska gå runt havet, eller ja inte runt, det blir förbannat långt men en bit ska vi gå till en super fin plats. Ska försöka fota hunden men det är inte så lätt när han springer runt hela tiden, det lilla livet.

Ikväll ska min fru Anna ha sin 19-års fest tillsammans med Linda, känns grymt surt att jag inte får vara med men sånt är livet helt enkelt. Längtar tills hon kommer hit (om hon nu gör det) men det hoppas jag verkligen på. Bara hon kom hit skulle hon trivas som fisken i vattnet för det vet jag! Men nu tänkte jag inte skriva så himla mycket mer, bara lite smått om vad som försiggår precis nu.

Ha en bra dag. och just ja, r.i.p till dom som förlorade sina liv i den tragiska olyckan 11 september för några år sedan.

Fuck you, pyss & kram

Kommentarer

Postat av: Anna L

Publicerad 2010-09-11 13:53:30

Jag kommer att komma! Kom ihåg att uppdatera här dagligen nu så jag får veta vad som föregår ;) love u!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela