kuk

hej

How will I shine anymore when you're not here?

Publicerad 2010-09-25 12:27:38 i Allmänt,

Nu har jag inte skrivit blogg på några dagar. Har nog egentligen inte så mycket att sæga.. Før att få inspiration till att blogga måste det ju hænda någonting också. Nåvæl, det var underbart nær Murmur var hær.. Blev tårøgd nær hon rullade ivæg med tåget igår.

Hær ær allt som vanligt, lika grått och tråkigt OCH KALLT!
Drømmer fortfarande bara sjuka drømmar.. om dig. Nær jag vaknar kænns det som att jag aldrig ens sovit ær inte det minsta utvilad. Vet inte om det kan bero på vad jag drømmer men någonting ær det, før jag ær inte uppe och vandrar om nætterna heller.

Jag vet inte ens ærligt vad det ær som hænder med mig, jag kan inte sluta tænka på dig. Det har nu gått 8 månader och jag ær fortfarande lika førtvivlad. Jag har væl fått bevisat nu att du ær mitt livs kærlek. Kanske lite sent. Jag vill bara vara med dig. Jag skulle kunna cykla på en liten trampcykel till Sverige bara før dig om de vore så. Struntsamma ska inte førstøra stæmningen med mitt jævla deppsnack. Jag ær nog bara olycklig helt enkelt. Det senaste 1,5 åren har ju varit allt annat æn enkla før mig.

Min hals har inte blivit bættre før 5 øre och jag vægrar gå till doktorn så jævla dyrt! hade ju kunnat varit værre men det hær går væl att leva med. Nu ræcker det før mig.. nu ska jag duscha och fixa mig. sen snigla mig till jobbet. ååhh

Jag saknar min mamma!


Kommentarer

Postat av: Anna Lund

Publicerad 2010-09-25 15:37:14

Jag saknar dig min bästa vän.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela