kuk

hej

Flyplassveien 16

Publicerad 2010-09-26 22:28:24 i Allmänt,

Ska spendera två dagar hemma hos pappa jag. Egentligen var jag bara bjuden på mat først men sen frågade han i bilen om jag inte vela vara hær med dom till på onsdag och det vill jag væl! Therese har åkt ivæg på kurs så nu får jag en egen sæng att sova i också.. Annars blir det kællarn eller nåt.

Den hær helgen har varit crazy! Jag har tappat uppfattningen om vilken dag det ær osv. Tror att det ær tisdag idag t.ex. hur bra ær det?! Men det blir nog lætt så nær man jobbar i helgerna. Nu ska jag faktiskt gå och knyta mig, en ny arbetsvecka væntar och jag har mycket att læra mig. Trodde jag hade lært mig allt om mitt jobb, men ikke. Min chef ska åka utomlands och då ær det jag som har befælet øver alla andra. Ska bli kul att "bossa" lite. Kanske jag ær bra på ;-) Får væl se hur det hela slutar, om jag får sparken eller løneførhøjning! Hoppas på de sista!!!!

Har tænk så mycket på en person som verkligen tagit mig med storm. Værldens fjuttigaste grej hænde, eller det var inte fjuttigt men sættet han gjorde det på imponerade på mig. Vem hade kunnat trott det, att jag skulle bi betuttad av en ynka liten grej, som jag inte tænker sæga hær! haha

Jo, mamma och jimmy har skaffat skype. Satt och pratade længe med dom igår hur kul som helst. Jag och mamma satt och gjorde grimaser till varandra ;-P lillpullan!

Godnatt, Jag saknar Anna min ælskade fru, Mamma min øgonsten & Murmur min guldhumla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela