kuk

hej

Ett inlägg till Anna!

Publicerad 2010-09-16 18:00:34 i Allmänt,

Kommit hem från jobbet för en liten stund sen. Var grymt skönt att få jobba lite måste jag säga. Nu när jag har ett jobb som jag tycker om så blir det nästan så att man önskar att man får jobba lite mer än man gör för jag blir så fort rastlös dom timmar jag är hemma. Fast jag jobbar redan 100% så jag får nog inte jobba så mycke mer ;-) Tänkte på en sak, Sandviken är dubbelt så stort som Narvik och här finns det med säkerthet trippelt så mycke jobb som i Sandviken. Varför inte dela med sig lite era snålkukar? Det är ju grannladet. Iofs förstår jag att Norge inte vill dela något med Sverige eftersom dom dumma svenskarna skickade upp tyskarna till norge för sverige va för fega för att va med i kriget. Men haha det är ju över 70 år sen nu så ^^ Har lagt in lite musik på telefon så nu tänkte jag ta en höstpromenad tänkte jag. Tänkte bjussa på bilder och det är bara för att min fina fru Anna ska få se allt. Hon vill inte missa en sekund av det som händer i mitt liv haha. Sitter mest här och tittar på klockan jag och undrar när hon ska komma? Detta är en pik till dig Anna! :D Enjoy frun.


Man får vara ful på jobbet om man vill. När ingen ser!


Huset rakt fram är mitt gamla. Eller inte mitt, men det som min mormor och morfar byggde innan jag föddes. Mor och Far bodde uppe och jag, mamma och pappa i källaren. :)


Det här är en ganska populär badplats. Här i nordnorge finns de inga jävla sandstränder inte. Här får man ligga och rulla runt bland stenar, tång och vidriga krabbor stora som hus.


Finaste Milo som jag faktiskt saknar nu!


En bit av pappas trädgård. Helt värdelösa bilder de här men vafaen.


Anna, det här var min frukost. Polarbröd med skinkost och gurka, yoghurt med musli och juice.


Såhär såg jag ut i morse när jag skulle gå till jobbet.

Kommentarer

Postat av: Anna Lund

Publicerad 2010-09-16 18:19:28

mycket bra! mer bilder åt folket :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela