kuk

hej

Dynamite

Publicerad 2010-09-16 08:16:57 i Allmänt,

Och där var jag vaken! blev inte så många timmars sömn som jag hade önskat men vafan. Är ju bara helt sjukt att jag "börjar" jobba på en torsdag. Känns som en grå, trist och regnig måndag men ikke i morgon är det helg igen. Min sista lediga helg den här månaden men det gör ingenting för jag har varit ledig så det räcker och blir över den här månaden. Nu har jag precis tvingat i mig frukost, är ingen frukostmänniska egentligen men tänkte eftersom jag varit sjuk och fortfarande är sjuk eftersom jag äter antibiotika så kunde jag ju ladda upp kroppen med energi så jag inte blir dålig på eftermiddagen idag. Nu ska jag gå och duscha och fixa mig sen off to work.

Nämen titta, nu har det börjat regna! Där sprack mina tankar om att platta håret. Fuck

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela