kuk

hej

die

Publicerad 2010-09-11 16:41:56 i Allmänt,

Nu har man diskat och skurat och städat överallt, lagt på min matta vid soffan också. Det blev bra, mycke mer hemtrevligare. Det enda man har kvar nu är all tvätt, en maskin står och rullar nu är väl klar snart :-) sen ska jag nog fixa till mig lite, har ju åtminstone klätt på mig nu men lite smink och skit ska nog inte sitta helt fel det heller. Vill färga mitt hår på ett annat sätt, funderar på att bleka luggen blond eller blodröd kanske? Känns som att folk redan tittar lite konstigt på mig på stan för att jag har en udda frisyr (här klär sig alla som fjortisar, oavsett ålder) med snebena, tuperat hår och massa massa smink och skit. Men å andra sidan, då har dom någon att glo på också. Jag ångrar inte för fem öre att jag klippte av mig luggen. Impulsiv som jag är. Stod uppe på stugan och stirrade rätt in i spegeln och kom på att jag vela göra nåt nytt, då går jag och hämtar en slö gammal kökssax och klipper av luggen! Den blev alldeles för kort men nu börjar den ordna till sig. Ibland är det bra att man har hår som växer otroligt fort. Dock blir det väldigt dyrt när jag måste färga håret två ggr i månaden, fast det är sällan jag gör det, jag tillhör inte den skalan där man håller på att tuppa av för att man har lite utväxt. Kan ju slänga upp en bild och visa hur min lugg ser ut, för den stackare som inte visste det.

Trivs så bra när det är nystädat och härligt! men jag är en expert på att stöka till efter bara några timmar. Fråga min mamma! Men nu hör jag att tvättmaskinen går på sitt sista varv så nu ska jag springa ner i badrummet och ta upp tvätten.

Adjö.

min lugg.

En ganska nytagen bild på mig en kväll jag hade tråkigt och var påväg ut. Ser ut som jag opererat mina läppar på den här bilden, men det har jag inte.

Kommentarer

Postat av: Anna Lund

Publicerad 2010-09-12 10:07:11

Din lugg är niiiiiice

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela