kuk

hej

Change

Publicerad 2010-09-15 13:55:22 i Allmänt,

God morgon.

Har haft såna där konstiga drömmar nu igen. Blir en sjujävla lång historia om jag ska berätta det här men kan väl i korta drag bara säga att det handlade om mitt ljuva liv hemma i sandviken. Alla dom som ligger varmt om mitt hjärta var tillsammans, var lite konstig blandning av folk dock men det var underbaart.

Men, idag känner jag mig ganska mycket bättre faktiskt, har ingen feber och jag har ganska mycket energi även om jag inte ätit på ett tag så är jag sprallig i kroppen. Kan ju också ha med att göra att jag varit riktigt sjuk nu i några dagar.. På månaden trodde jag att jag skulle dö faktiskt så jag ska erkänna att jag låg på soffan och grinade och trodde jag skulle dö och envis som jag är så vägrade jag åka till sjukhuset pga min skräck för sjukhus som jag fått efter ett par traumatiska besök där några ggr. men det är ingenting vi ska gå in på.

Hur som helst, nu har jag blivit förkyld i stället och som topping på kakan har jag fått världens jävla blodbad till mens. Måste gå och köpa nya trosor OCH tamponger. Upptäckte att jag bara hade 5 st kvar. Liite panik!

Inte ens Milo är hemma och drygar med mig.. men jag ska banne mig gå ut på promenad ändå, bara strosa runt och njuta för idag är det faktiskt väldigt fint väder. MEN! jag måste nog ta på mig massa tjocka halsdukar eftersom halsen inte är helt hundra än. Lägger nog upp lite bilder sen.

En sista sak, min fru Anna fick sitt födelsedagsbrev av mig idag nååågra dagar för sent men vafan, det var ett lite gulligt vänskapskort på norska och två cigg. En till Anna och en till Louise. Ganska rolig historia det ocså. Tar väl den lite snabbt då. Ringde till frun en kväll och då var pullskin där så dom satte på högtalaren så pratade vi alla tre. Skit kul, jävla idioter dom där ;-) då sa dom iaf att jag skulle komma med cigg för dom inte hade några, sen tyckte dom att jag skulle skicka en och det har jag nu gjort. Så nu får vi hoppas att dom sparar dom som nå jäkla årgångsviner ;-)

Stay tuned! - Im leaving today.

Kommentarer

Postat av: Anna Lund

Publicerad 2010-09-15 14:51:57

haha, ja ciggen ska vi nog allt njuta av ;) haha. du är den bästa jag vet! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela