kuk

hej

Bored to death

Publicerad 2010-09-16 23:27:52 i Allmänt,

Jag sitter nu här och funderar på en person medan jag spelar lite hoffmaestro. Var trött där ett tag men nu verkar det ha gått över för stunden i alla fall. Drog ju av mig nästan alla kläder och var påväg i säng men då fick jag ett glädjande sms så det var nog det som gjorde mig pigg. Undra vad jag ska göra i helgen då, kanske träffa S?
Det visar sig ju om inte annat om personen i fråga vill såklart. Jag kommer nog sitta här en stund till sen mååste jag verkligen gå och lägga mig, sov ju bara 3,5 timme inatt så jag behöver en hel natts sömn. Brukar oftast vara en del att göra på jobbet på fredagar. Nu har även Chris (min arbetskollega) frågat om jag vill jobba på söndag, lovade ingenting så vi får väl se hur det blir med den saken. Nu går jag ut och tar min sista cigg. Inte den sista någonsin utan den sista i paketet, glömde köpa nya idag så jag får va utan till i morgon bitti.. men det är okej, jag röker inte i sömnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela