kuk

hej

Bloody Friday!

Publicerad 2010-09-17 09:08:26 i Allmänt,

Haha jag måste bara börja med att säga vilka sjuka drömmar jag har. Inatt har jag drömt om hur man gör för att ändra design på bloggen osv. allt med koder och tjaffs så jag får prova det när jag kommer hem från jobbet antar jag. Sen har jag bitit mig stenhårt i läppen i sömnen också, så jag har typ lite fläskläpp. Så länge jag inte varit ute på andra äventyr? Kanske därför jag är så slut i kroppen, drömmer lite för häftigt.
Jaja, sitter här och äter frukost nu. Haaatar att äta frukost men eftersom kroppen fått väldigt lite mat dom senaste dagarna måste jag "hulla" upp mig lite. (Hahahaha som att jag skulle behöva de?) ;-)

Idag är det fredag hur som helst och jag har inga som helst planer för helgen, tar den som de kommer. Camilla vill att jag ska följa med och bowla ikväll men det värsta jag vet om är bowling, fattar mig inte på skiten, sen ser man bara så hiiimla dum ut med den där posen man gör. Camillas kille tävlar i bowling, visste inte ens att det fanns! så ska dom ha träning ikväll och då tycker min brillianta syster att vi ska passa på. Två nötter som inte kan ett någe! knappast vi får väl se hur det blir med den saken. Stå och skämma ut mig och kasta iväg klotet istället för att rulla det framför massa hotties. Ha en bra dag, för de ska jag!

Kid Cudi- Erase me

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela