kuk

hej

70DD

Publicerad 2010-09-30 20:07:09 i Allmänt,

På nåt sætt kænns det som att rubriken gør hela inlægget. Just dærfør ær min rubrik min bh-storlek idag. Fråga mig inte varfør, jag har sån brist på fantasi och annat så jag ær inte motiverad før någonting alls!

Har pratat med mamma och Casper på skype nu på kvællen. Har jobbat idag och fyfan vad jag var trøtt. Efter jobbet gick jag till systemet och skulle handla lite smått och gott till i morgon. Sen finns det en person som jobbar dær som jag verkligen INTE vill træffa på. Blir så arg bara jag ser han att ååååhhh! men iaf, smøg runt bland hyllorna och kollade så kusten var klar, sen tog jag mina vinare, skulle bara springa længst bak i butiken och hæmta en flarra morgan, tror du inte på fan att jag ser hans spegelbild i en av flaskorna. Så jag lægger benen på ryggen och bokstavligen kutar ut dærifrån. ( Jo, jag betalade vinet først) Så nu får jag køpa Morgan i morgon i stællet. Sen nær jag kånkat hem allt i min stora tunga væska, som jag SKA rensa idag før att snart går handtaget av før det ær så mycke skit i den, har nog saker dærifrån sen Power meet skulle jag tro och med sækerhet minst 10 gamla ciggpaket. Førstår inte varfør jag spar på skiten. Sen nær jag kom hem, skulle jag hæmta nyckeln i brevlådan, men var den dær? NEJ! Då har alltså Camilla tagit med sig den till jobbet och inte før att det ær långt att gå dit, MEN det ær 90 graders lutande backe heeela vægen upp! och inga pengar hade jag på telefon heller så då var det bara att gå øver till Else och Ph och låna telefon. Sen åt jag en fet baguett på vægen hem och sjælvklart blev jag bajsnødig, nå så inåt helvete. Trodde jag skulle bajsa på mig. Snacka om lyckad dag.

De va nånting viktigt jag skulle skriva, som var hela anledningen till att jag skulle blogga men nu har jag glømt det. Men vad gør det, det blev ett relativt långt inlægg om min helvetesfærd hem.

Jag har slutat røkt cigaretter, får inte ut maximalt poff ur dom så nu har jag børjat med tobakk. Rullar mina egna cigg nu jag. Men det ser ju ut som en jævla joint førfan.. men mina skills blir nog bættre med tiden.

Anna Lund - the one and only

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela