kuk

hej

You lost me

Publicerad 2010-10-16 13:02:27 i Allmänt,

Hade en trevlig kvæll igår med Sandra. Gick hem till na efter jobbet och hade bara tænkt sitta dær och prata lite strunt men då kommer hon på att vi ska ut och dricka en øl. Så vi gjorde i ordning oss och gick till en litt større plats. Pratade med søtnosen før førsta gången igår också, æven om han inte minns så mycket av det kanske ;) vi satt dær och mysdrack och tittade på folk hur dom betedde sig osv. sen gick vi vidare till spor 1 och tog en øl dær också.. va en mysig kvæll. sen gjorde jag något jag inte brukar gøra, jag tog ett glas vatten. imponerande. men mitt huvud ær ændå tungt idag av en eller annan anledning.

traskade hem och la mig i sængen, men hørlurar i øronen och musiken på full volym vaknade jag av att jag låg på telefonen, upp å drack vatten sen sov jag vidare i några timmar. nu sitter jag hær och glor. væntar på ett samtal men han ringer ju aldrig! segsnøre!

dusch, lite mat, fixs, sen jobba. får se vad kvællen bjuder på.

- du <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela