kuk

hej

When you're gone

Publicerad 2010-10-21 14:34:01 i Allmänt,

Sitter och lyssnar på cranberries- when you're gone så himla fantastiskt fin låt. myser!

har städat lite nu på førmiddagen.. eller ja, jag blev väckt när klockan var ett ungefär så jag har varit lite stressad men nu har jag fått massa saker gjorda, vilket känns bra! bara resten kvar när jag kommer hem ikväll då, men då brukar inte min ork hänga med riktigt men ikväll måste den! det har kommit massa snø. och då menar jag massa snø och det bara fortsätter vräka ner. Drømde så massa jävla sjuka saker inatt, som vanligt. Så nu kan jag väl ungefär veta hur det känns att bli jagad av polisen i L.A, haha.

Jo, satt och läste bloggar och då har dom nån grej på sina bloggar i sammarbete med eniro.se så deras bloggar var gula och då kunde man skriva precis det man vela ha i ett søkfält. Men om jag skriver t.ex. - Bäbis. Vem fan ska ge mig det då? Kommer det upp en massa karlar som är villiga att ge mig en unge då? Nja. va førsiktig med vad du ønskar før tusan gubbar.

Men ingen vila ingen ro. Nu är det dags att gå till jobbet, eller snart. Ska først fixa mig lite snabbt.. blir inge avancerat idag, nej. drar en møssa på huvudet, sen får håret se hur som det vill när jag tar den av mig. De va en stor førdel när jag gick på hr, då spelade det ingen roll hur jag såg ut i håret, om jag hade smink eller inte.. ingen i ett køk bryr sig och då hade vi ändå møssor på oss. Eller nja, jag kan nog räkna på mina tio fingrar dom ggr jag hade den där fula hatten på mig, but still. Have a fucking nice day.

Ikväll när ja kommer hem ska jag pyssla lite med mina naglar. Får se om det blir bra eller inte, annars kastar jag skiten åt helvete! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela