kuk

hej

under your spell

Publicerad 2010-10-11 00:58:13 i Allmänt,











Glømma dig verkar jag inte gøra men kan du åtminstone snælla førsvinna ur mina drømmar. Jag kan inte sova længre! Jag vill inte minnas dig mer. Jag intalar mig att dom åren vi hade med varandra aldrig hænt. Jag kan kontrollera mina tankar på dagtid men på natten kan jag inte hjælpa att varenda drøm handlar om dig. Ænda sen jag flyttade hit och det som ær mest trøttsamt ær att nær jag vaknar kænns det som jag blundat i 10 minuter. Jag orkar inte mer. Jag vill inte veta vem du ær. Ibland har tanken slagit mig att om jag slog huvudet så hårt att jag glømde allting helt då skulle jag inte veta vem du var. Låt mig bara vara! Vad ska jag gøra før att få dig ur mitt huvud? Nu gør jag ganska mycket exakt vad som helst. Som jag ser det nu, måste jag antingen skaffa hjælp eller slå huvudet i en sten. Tragiskt med tanke på att du førmodligen inte ens unnar mig en ynkaste tanke någongång ibland men det ær någonting jag aldrig kommer få veta antar jag.

Kommentarer

Postat av: Anna Lund

Publicerad 2010-10-11 09:57:34

:( <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela