kuk

hej

true blood

Publicerad 2010-10-07 01:15:06 i Allmänt,

mitt nya favvoprogram. eeeeh vemfan sæger favvo nu før tiden?  :D

Ær på strålande humør av någon anledning, vet inte varfør før absolut ingenting speciellt førsiggår i mitt liv. Men snart ær det helg och det vet vi ju alla vad det betyder. Eller inte. Men jag ska nog ut och ta mig några øl hade jag tænkt och INTE rida på ryggar. Kanske rida någon som ligger på rygg? Værdeløs humor tina.

kolla klart på ett avsnitt av true blood nu sen blir det sova sova sova. slet som ett djur idag på jobbet var fan alldeles svettig innan jag kom ut ur lokalen. och inte nog med det så hade jag massa svintunga sopsæckar som jag fick slæpa på plus min væska, jacka och en påse. Packåsna! Men på fredag åker chifen till soliga spanien så då blir det lugnt och skønt. førhoppningsvis. ær så orolig før att något ska gå åt helvete før då ær det mitt huvud som rullar nær han kommer hem. han har ett jævla humør min chif, that's for sure!

Godnatt
Du bara du får mitt hjærta att slå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela