kuk

hej

This is my life

Publicerad 2010-10-12 07:49:46 i Allmänt,

Har inte fått sovit en blund inatt.. Ibland ønskar jag att datorn gick sønder men det kommer den väl førmodligen aldrig att gøra. Då skulle jag inte sitta här hela natten :P Haft ett intressant samtal iaf ^^

Igår kväll var jag och sandra ute på äventyr, vi gjorde en stooor snøgubbe (som såg ut som en snø-gris) och satte den framfør kristoffers (stavning?) bil så han inte skulle få upp dørren, men jag tror nog att den har smält bort. Men kul var det att få känna sig som ett barn när førsta riktiga snøn kom. Haha! Underbar tjej dedär alltså.

Nu ska jag hinka i mig kaffe, ta en cigg på trappen och sen hoppa rätt in i duschen så jag vaknar till liv sen blir det smink och hela det där køret sen är det bara att bege sig till jobbet. Men nu är det tisdag och jag vet att denna vecka också kommer gå fort.. som alla andra. Snart sitter jag väl här, om sisådär fem år och undrar vart tiden tog vägen.

Kanske ska sluta sova helt då slipper jag tänka på dig! Ganska skønt. Men jag kommer se ut som en zombie till slut kan jag førstå. Ser fruktansvärt sliten ut nu redan efter en natt. Have a nice day! Kan ju lägga upp lite bilder på våran snø-gris och hur det såg ut igår när snøn kom. Mysigt men! jag hade converse och tunna strumpbyxor på mig, var inte sååå mysigt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela