kuk

hej

THE D DAY

Publicerad 2010-10-29 05:21:01 i Allmänt,

Ja nu är det minsann fredag och den som tror att jag kliver upp såhär tidigt tror helt fel för jag har inte gått å lagt mig än. Jo, jag ska inte ljuga, jag är sjukt mega trött (fast det har ja varit hela veckan) men är för taggad för att sova. Tidigare ikväll blev jag nervös och tänkte efter för mycket. Typ kalla fötter kanske man kallar det för.

Men saken är ju den att jag verkligen vill det här. Jag har en effekt att intala mig själv att jag ångrar någonting bara för att jag blir lite skraj. Fast i själva verket gör jag inte det! Inte för fem öre. Det är nog bara nu i början det blir grymt konstigt o så, fast mysigt. Hoppas och tror att det kommer gå fort innan vi är "hemmastadda" med varandra.

Äh! DET KOMMER GÅ BRA TINA, DE HÄR KLARAR DU! PEPTALKIN' MYSELF
.. och en sak som är förjävla säkert det är att jag ska sova så sjuuuukt mycket och länge på lördagen. Ska fan sova stenhårt! och om du läser det här, så ska du ha klart för dig att du ska sova minst lika länge du också :)

FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG FREDAG (! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !) , okej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela