kuk

hej

småstadsliv

Publicerad 2010-10-08 18:07:45 i Allmänt,

Sitter och lyssnar på Engmans kapell som ær såå bra. Jag blir så mysig nær jag hør sån musik.. inte fatt jag vet vad jag menar med mysig men usch

ikvæll vettefan vad som hænder, va ju sugen på att parta lite men får se hur det blir nu. Har pratat med min Anna i telefonen det var sjukt och galet som alltid. På tal om sjukt och galet så vet jag en som ær det! FY!
Vi satt och pratade pm och sommaren, fylla och minnen. Fyfan vilken underbar sommar jag haft det ær den bæsta i hela mitt liv. Har nog aldrig haft så kul och gjort så mycket som jag gjorde nu. Tænk om jag och anna inte træffat varandra på Gævle crusen, då hade vi inte gjort allt det hær tillsammans.. Thank god for that!

Nu ska jag ut och gå med hundsnøret innan han pissar ner sig. Fuck you, puss å kram
Btw, børja bløda nosblod nær jag kom hem. Anledningen var før att jag satt och petade, såklart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela