kuk

hej

Shed some light

Publicerad 2010-10-25 22:35:58 i Allmänt,

Alltså det känns så förbannat underbart nu att jag fan inte vet vart jag ska ta vägen eller vilket ben jag ska stå på! hoppas känslan håller i sig. men det är jag ganska sisådär hundra på..

precis pratat med mitt hjärta i telefon och gud, vilken röst! jag ryser.. blir alldeles varm och känns lite som ja får nån sorts andnöd till och från. verklighet!

nu blir det dra igång dammsugarn och sen ta en dusch. fyfan
jo, måste slänga i en maskin med tvätt också. tycker inte ja gör nåt annat än tvättar, men blir de nå mindre i tvättkorgen för de, nej?! måste sluta använda så sjukt mycke kläder antar jag. hade.

Kommentarer

Postat av: hemlig

Publicerad 2010-10-27 03:07:19

i like ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela