kuk

hej

på jakt efter ett liv

Publicerad 2010-10-03 15:51:07 i Allmänt,

då var det søndag igen. veckorna går alldeles før fort. det slog mig igår att nu har jag
redan bott hær i tre månader. kænns som det var igår jag var på power meet i væsterås och tumlade runt och hade the time of my life. skulle sno norska flaggor och vi plockade vass och hade med oss. det var klart den bæsta sommaren jag haft och det kanske bara var så før att vi alla visste att jag skulle dra?

Tror nog att det flyter på så bra som det gør før att jag jobbar mer eller mindre hela tiden och nær jag inte gør det sover jag eller gør något helt annat, ute på jakt efter liv.

har så mycket energi i kroppen just nu, vill gøra så mycket. Fiska, klættra, simma, springa, gå, pyssla och dona ute. men jag tror nog inte jag kan gøra något av det, kan inte lyfta armen ens idag. førbaskat alltså! men något måste jag gøra och det blir nog en promenad, får gå i sakta takt då.

- nu ær det upp till dig hjærtat


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela