kuk

hej

Only girl

Publicerad 2010-10-20 13:05:22 i Allmänt,

Jag vet inte om det är før att jag haft/har mens men nu sitter jag här och gråter. Inte riktigt snyftar heller utan riktiga krokodiltårar.. førsøker sluta men det går inte! lyssnar till och med på party musik men hjälper det, nej!
Okej, egentligen kanske jag gråter av en orsak, vad vet jag. but still..

Jag saknar min bästa vän så mycket. Det spelar ingen roll hur många nya vänner jag skaffar, går ut och dricker mig askalas, pratar med henne i telefonen, på sms, på datorn så spelar det ingen roll før jag saknar henne exakt lika mycket och ingen/inget kan vara bättre än just min lilla Anna. I ett rum fullt av människor kan jag känna mig så ensam, min anna är inte med. :'c
vilken mespropp jag är. det bjuder ja på!

Nej det här blev ett riktigt jävla depp inlägg. men det skiter jag i. før just nu är jag orolig, nervøs, rädd, ledsen och smått førbannad. så ha en riktig jävla bra dag era jävla idioter! (inte du anna)

OCH INGA BILDER BLIR DE HELLER!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Postat av: Dina fina fru

Publicerad 2010-10-21 09:36:04

Men tror du inte att jag känner samma sak? Har aldrig haft så roligt med en människa som jag har med dig. Du tog en del av mig med dig när du flytta, och de blir inte bra fören du kommer hem igen puman :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela