kuk

hej

no gettin' over

Publicerad 2010-10-06 11:35:55 i Allmänt,

Då var det onsdag då. Veckorna går så himla snabbt.

Jag sitter hær med færg i huvudet och har precis hængt en maskin med tvætt och nu måste jag æta lite frukost innan jag svælter ihjæl. det blir grovbrød (riktigt grovt, biffen) med vitløksost och gurka på och ett glas tropisk juice till. tænker på anna nær jag æter vitløksost alltså det ær mjukost typ.. anna finns det nåt exakt namn før de dær mer? det kan ju inte heta vitløksost eller mjukost.. låter ju inte alls som "vårat" pålægg..

Tror jag ska ha mina nya byxor på mig idag, sååå snygga. påminner lite om mina førsta ridbyxor, dom ær svarta med førstærkning på knæna. Ær så nøjd med mina køp faktiskt. Ska knæppa kort på det jag køpt men det var så mørkt igår kvæll gør det nu, så det jag køpte.

Svart stickad och en rutig skjorta + helt vanligt svart linne, cubus
Svarta (rid) byxor, Vero moda
svarta converse och ett par skit snygga hnæhøga støvlar, skoringen
Helsvarta strumpbyxor samt svarta strumpbyxor med prickar på
+ lite annat smått och gott som sminkborttagningsservetter, værmespray før håret från syoss

= dyrt men fruktansvært nøjd ændå jag.

nu frulle och fix sen en dusch och gøra i ordning mig och gå till stan och till banken. Hann inte med det igår så jag får gøra det nu i stællet. Bye fuckers

Kommentarer

Postat av: Anna Lund

Publicerad 2010-10-06 12:37:28

Hm.. På förpackningen står det färskost bara. Så det är väl färskost med vitlöks smak eller nå :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela