kuk

hej

maskrosbarn

Publicerad 2010-10-28 01:25:42 i Allmänt,

Det har varit en toppen och då menar jag verkligen toppendag idag! Det började med att jag gick upp till Sandras salong och fick mitt hår färgat och fräscht, färgade bryn och fransar. Blev verkligen super bra så det är nånting jag tänker fortsätta med. Ser ju sminkad ut när jag inte är det. Sen har jag jobbat. Fick en ganska konstig/rolig kommentar idag av en kille som brukar "hänga" där med sina kompisar. Han sa att jag hade schyssta tuttar. Ska man bli förbannad eller ta det som en komplimang? Får suga lite på den.

sen kom sandra och drog igång en sjujävla grej. det känns lite hemskt faktiskt för jag vettefan om jag kommer kunna ha normalt sex för en bra lång stund framöver utan att tänka på allt sjukt hon printat in. förbannade människa! men kanske en person kan ändra på de, who knows. Only time will tell.
-
jag är så nervös att nu har jag gått från att bita på naglarna till att tugga på skinnet runtomkring. tur att sandra ska sätta på naglarna i morgon. det här känns så sjukt och det är väääldigt mycket positiva känslor. det känns så nytt och spännande och det är det verkligen och det är exakt vad jag behöver det här! eller han verkar nog vara den jag behöver! jag är inte den som blir sådär barnslig och fjantig men nu är jag nog tamejfan det.. det kanske är någon sorts kärlek. men gud så jag skriver. lugna dina tankar!

Nu ska jag typ ta en kall dusch! så jag kanske taggar ner några hack. i morgon blir det avskedsmys för sandra eftersom hon åker hem till Sverige på fredagen. Men istället får jag ju mitt hjärta hit så jag kommer nog klara mig ganska bra. Kanske bättre ;)

" fuck off and die du ä för ful för mig å din morsa går för en hundring" komiskt



Nyfärgat hår och finfina ögonbryn. oooh baby <3

Kommentarer

Postat av: ;P

Publicerad 2010-10-28 18:27:04

komplimang ;)

Postat av: FRUN

Publicerad 2010-10-29 09:35:37

har sagt det förr och säger det igen, ÄLSKAR DIN LUGG! och dig min fina. alltid du och jag <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela