kuk

hej

i need you to need me

Publicerad 2010-10-23 00:26:46 i Allmänt,

Ja då var det helg igen men den här gången är jag ledig! känner det nu efter att chefen har varit på semester att jag behøver semester utan att behøva ha mitt jobb i huvudet. Børjar jag bli skadad?
Har precis ätit lite mat. Det tar emot men jag har ju lovat att jag ska äta.. så har jag druckit två øl på det också. Nu vill jag mest bara sova eller spy lite. Men jag måste nog hålla mig vaken nååågra timmar till.
Vill ju så gärna prata med baby innan jag ska sova.

I morgon ska jag och pinglan ut på byn.. ska bli mysigt. Kommer bli trist i min vardag när hon åker till Sverige.
Ska även in på salongen och kanske få mitt hår fixat till kvällen, får se vad hon kommer på før skoj. Tycker det är lika kul varje gång hon vill gøra frisyr men jag tror det är ganska ømsesidigt :) Enda frisør jag verkligen litar på. Henne håller jag minsann hårt i!

Nälujävel nu ska jag kokilura vidare och lyssna på lite på musik. Känner friden! + att mørkertiden børjar tära lite på mig känner jag. är trøtt dygnet runt. Ha en bra helg suckers! :)

Du gør mig galen <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela