kuk

hej

fredag

Publicerad 2010-10-08 09:22:43 i Allmänt,

Då var det fredag igen. I måndags tyckte jag det var en evighet till denna fredag men nu ær den hær. Har precis vattenimprignerat mina nya støvlar som ska ut på sin jumfru tur idag.. dom ska gå hela vægen till jobbet! vill ju inte riskera att dom blir skadade mina kærlekar.

Køpte ju ett par korta boots før inte så længe sen från H&M och nu upptæckte jag att dom ær ganska lika varann. Fast mina långa støvlar ær mer finstøvlar som man bara har till tights och sånt och dom andra styvlene kan man ha till jeans och sånt tjaffs. Ær så ledsen før att mina favvo jeans ær før stora så dom bara hænger i rumpan på mig. Visst det ær væl positivt att jag blivit mindre men det betyder att jag måste shoppa nya brallor också.

Kollade på væderprognosen før tio dagar framåt och det ær regn, regn, regn, regn som står på schemat. fittvæder! och det ska bara bli kallare å kallare, det stod att det skulle vara 1+, 2+ i næsta vecka och då tror jag att det ær snø som kommer komma ner, inte regn. men det visar sig. Hær har ju folk satt på sina vinterdæck redan!

Næ nu ska jag pallra mig ivæg till jobbet. (høll på att skriva skolan).. jag har blivit førstørd efter 14 år i skolan! :D
ha en alldeles utmærkt fredag. før det ska jag.. verkar som det blir partaj ikvæll också men vi får væl se.
Nær jag kommer hem från jobbet ska jag sætta igång med storstædning sen varva ner med en øl. mumma

Lovekiller!



Oførglømmlig kvæll med frugan! FAN VAD JAG SAKNAR DIG! :'(

Kommentarer

Postat av: Anna Lund

Publicerad 2010-10-08 12:04:25

JAG SAKNAR DIG OCKSÅ :'(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela