kuk

hej

en sömnig söndag

Publicerad 2010-11-01 00:59:05 i Allmänt,

.. är ungefär precis vad det här har varit. Nu är den påväg att ta slut och jag ska sova. Som aldrig förr!
Måste ju säga att festen igår hos Else och PH var grym på alla sätt å vis. Dom vet hur man ordnar fest
drack en hel del för mycket som jag fick ångra idag. svårt å ligga på topp ibland ;-)

i morrn är det måndag. (eller det är måndag nu men blir inte måndag för mig förrän jag sovit)
vilket innebär jobb. är så fruktansvärt otaggad på att gå å jobba så jag vill fan spy!
borde egentligen ha tagit det ko-lugnt den här helgen eftersom jag ska jobba nästa osv. men nejdå.. partytina
-
det känns underligt hur allt kan bli. saker man förväntade sig skulle va på ett visst sätt är på ett helt annat.
men det här känns bra. väldigt bra. dock har jag lite svårt å se att det skulle kunna bli något seriöst eftersom
jag bor här och du bor där. inte direkt en pisskvart ifrån varandra. och jag tror verkligen inte på distansförhållanden, det har jag aldrig gjort och kommer förmodligen aldrig göra det heller.
MÄNMÄN det kan ju visa sig vara någonting som man verkligen ska satsa på. men lite svårt å säg nu.



have a good night, love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela