kuk

hej

billiga nudlar i kopp och vinglas i kristall

Publicerad 2010-10-10 03:34:55 i Allmänt,

Har varit en lugn men mysig kväll. Det børjade med att jag satt hemma och taggade lite før utgång før mig själv, men så kom trøttheten ikapp mig. Gick øver till "tante-else" och Per Henning och blev bjuden på drink och vin før där hade dom en liten fest. Har bestämt vad jag ska ha på mig på Halloween nu också, spännande. Skäms ju lite måste jag erkänna men jag är väl inte sämre än någon annan. Bjuder på førhandsvisningen nu!


Sen tr
äffade jag Sandra och Jonna en sväng, vi var ute och åkte lite bil och kollade statusen på stan. Døtt. Och just ja, årets førsta snø kom ikväll. Det dundrade ner och jag gjorde en liten segerdans i mitt huvud. Sen åkte jag hem igen, gick øver till Else å PH och så traskade vi upp till Camillas jobb där det bjøds på Pink Floyd konsert. Men før mig var det lika med Begravning. Boring. Men det var mysigt måste ändå erkänna. När jag skulle gå hem gick jag genom kyrkogården och jag var inte skitnødig alls, nejnej.. efter att man tittat på true blood och massa annat så var det de enda jag tänkte på när jag gick där i mørkret.


Nu ska jag tv
ätta av mig sminket och krypa till kojs. Har ju inte direkt blivit nå mycke sømn. Igår natt, eller ja snarare morgon hade jag fullt upp med Simon. Haha! I morgon åker jag till Sverige en sväng med Sandra och Jonna. Härligt det ska bli att åka till Sverige men ändå så sjukt. Skulle inte førvåna mig om jag kommer fälla en tår eller två. Ha en godnatt everyone där ute i den stora vida världen, før jag är bombsäker på att hela universum läser min blogg. Eller hur!


Hot mama


Ser ut som ett riktigt fetto i ansiktet av någon anledning, vet inte riktigt vad jag gjorde. Bara så du/ni vet, så
är jag okysst och har min oskuld kvar. Nunna passar mig, fast kanske inte i en latex dräkt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela