kuk

hej

bastu

Publicerad 2010-10-03 00:38:23 i Allmänt,

.. är det i våran lägenhet. och kalla mig lat, men jag har så ont så jag orkar inte ens gå och sänka värmen så nu får jag børja klä av mig snart. Puh!

Igår var jag och milla ut på byn en sv
äng vi hade super trevligt. Hade trevligt efter krogen också men kanske inte därimellan. men, shit happens when you party naked.
T
änkte inte bli långrandig och skriva någon roman eller så.

førstår inte varfør jag børjade med det h
är bloggandet igen, jag känner mig aldrig motiverad till att egentligen skriva någonting och jag skulle aldrig skriva nåt privat heller även om det jag skulle skriva om inte skulle komma fram till dom personerna. det skulle vara før mig, som att gå utan trosor när man har kjol. man vet ju aldrig, rätt vad det är har någon upptäckt det. hoppsan.

nu ska jag titta på någon film och dricka lite mer cola sen ska jag krypa ner i min stora skøna s
äng. själv. fick ju faktiskt erbjudande om sovsällskap men jag vet att min kropp inte klarar fysiska aktiviteter under täcket som den är nu. før dom som inte vet, så kan jag ha en spricka i revbenet. ont har jag. fan.

Du gør mig nyfiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela