kuk

hej

allallalång

Publicerad 2010-10-09 13:28:25 i Allmänt,

Då var det lørdag idag då. Det regnar ute idag igen så man ær ju inte direkt sugen på att gå ut men jag måste før vovvsen vill nog kissa. Hade en awesome kvæll igår.. och jag gjorde någonting jag verkligen inte gør nær jag ær ute på stan, næmligen dansa. vi høll på hur længe som helst. træffade ju jerry och simon också så vi va med dom. sen nær vi skulle gå hem drar sandra med sig två snubbar som va skit vidriga. Jag satt och åt appelsin och vi drog igång værldens diskusion om Anna Anka, Maria Montazami.. Hahaha vilket samtalsæmne. Sen gick jag till Simon, fick mitt armband och ørhænge och sex. fantastiskt. Allt behøver inte vara så komplicerat jæmt och det gillar vi!

Nu ska jag verkligen ta tag i någonting hær hemma, en dusch, lite mat, slå igång true blood och tænda lite ljus och mysa framfør teven bara. Det ær så mysigt før det børjar bli mørkt på dagarna också, fast det kanske ær før att det ær så dåligt væder :P whatevva

Ikvæll vet jag inte hur det blev sagt, om jag skulle festa eller inte. Gjorde ju visserligen det igår och kænner mig inte sugen på en tvådagars men vafan, det visar sig hur jag gør helt enkelt. Jag ombestæmmer mig nog nær jag gjort i ordning mig och så. Vafan skulle man ha på sig idag då?! Eller ikvæll rættare sagt. Kør nog på støvlar, strumpbyxor och nåt snyggt upptill. Ha't bra. En liten bild på hur jag såg ut igår kanske?



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela