kuk

hej

ww

Publicerad 2010-11-29 14:17:43 i Allmänt,

Dag 3 - mina föräldrar

Min mamma heter Trine och mina pappor heter Roger och Jimmy. Vad mer finns det att säga? Jag älskar alla oerhört, obeskrivligt mycket och hade inte velat haft några andra föräldrar i hela världen. Väldigt intressant svar, ha?
-
Jäjä, jag sitter här med datorn i knät och pyjamasen på mig och dricker lite kaffe efter maten och tar det fruktansvärt lugnt. Ska jobba klockan 16.00 så än kan jag sitta och slappa ett tag. har städat lite på förmiddagen och lagat mat. blev korv, potatis, sås och makaroner med ost, kautshup och senappi. Göttans! ikväll ska jag sova hos min bästa sandra, myspys. Bara 25 dagar kvar till jag sätter mig på tåget och åker hem till mina bästa. Åh, Anna! I fuckingsfuckingfuckkkkkkkk-k-k-k-k-kings älskar dig!

Kommentarer

Postat av: FRUUUUUUUUUN

Publicerad 2010-11-29 16:07:09

YYEEAAAH, fyfan så jag längtar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela