kuk

hej

the power of love

Publicerad 2010-11-04 19:39:44 i Allmänt,

Då var det torsdag och jag är en hel lön fattigare. Idag har det handlats minsann. Så håll i er nu,
Det blev en bärbar dator, en HP som jag alltid vela haft en riktigt fin och fläshig. Den är så lyxig! Men jag fick inte ta med mig den hem, för Stian (camillas karl) ska installera massa saker och ting på den för jag är ju inte direkt nå teknisk av mig. Känns lite surt att han kommer vara den första som kommer starta min bäbis. Även att jag är kär i datorn. Jag kommer vakta den som ett litet barn.. jag är kär! + ny telefon till camilla istället för att jag skulle betala hyran. Det slutade med att vi (jag) gjorde av med 10.000 på mindre än en kvart. Har jag problem?

Sen gick färden vidare till en helt ny affär som jag gick lös i och köpte en jacka för 1.500 :-
Men den tror jag att jag ska lämna tillbaka i morgon. För från första början vela jag ha en dunjacka och det är verkligen inte det här. Det är en skit snygg typ snowboardjacka som är för stor för mig. Sen behöver jag alla pengar jag kan få för jag fick FITTdålig lön den här månaden FAST jag hade räknat ut att det skulle bli bra mycket eftersom jag jobbat en hel FUKKINGSdel. Nu är det mycke fula ord här, men jag är upprörd och ledsen.
Sen blev det en parfym också. Brittans senaste. Luktar mycket gott. Tyckte så synd om alla andra britney spears parfymerna vi har, så jag lära köpa den senaste så det ser bra ut i hyllan. Sååå...... nu är jag fattig men jag luktar förbannat gott! HAH

Ska lägga upp bilder på mina köp och framför allt på min nya älskade älskade ÄÄÄÄLSKADE dator! nu ska jag deppa vidare och städa lite. Det behövs! så fuck off

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela