kuk

hej

SNART

Publicerad 2010-11-18 00:25:04 i Allmänt,

Ganska nyss hemkommen från sandra, följde med en sväng efter jobbet. Vi pratade skit som vanligt och satt och rullade hennes förbannade cigaretter så jag har massa tobakko under naglarna. Mys! Nu ska jag ner och hämta tvätten som ligger i maskin och starta en ny så jag får det här överstökat någongång, Fan vad jag hatar att tvätta underkläder, handdukar, strumpor och annat skit när man inte har torktumlare. Tar ca 300 timmar att hänga upp allt! Förbannade ungkarsliv jag lever ;) Den som känner sig frivillig att köpa en torktumlare och frakta hit den i julklapp är varm välkommen att göra det. Skickade precis ett godnatt sms till min mamma och fick svar så hon ligger väl vaken på tåget med fjärilar i magen antar jag. Precis som jag. Jag kommer nog vara hyper i morgon på jobbet eftersom jag vet att hon är på väg hit! Ursäktar mig själv för att jag bara tjatar om dagar, mamma, hem, jul, anna osv. Men tror ingen förstår hur det känns, bott i sandviken i mer eller mindre hela mitt liv. Har EXAKT allt där och inget här. Är så glad jag mötte sandra. Annars hade jag nog inte orkat vara kvar. Men iaf, flytta över hundra mil bort till en stad där man inte känner en själ och inte har sin bästa vän i närheten att prata allt skit med som händer och speciellt inte min mamma som jag suttit ihop med i 20 år. Så det ska bli riktigt skönt faktiskt att ha henne här. Känns dock väldigt konstigt att hon ska komma till mig och inte jag till henne. Men i min värld (min hjärna) så bor inte jag här, jag ser det hela som en ganska lång semester bara för jag har inte tänkt att bo här resten av mitt liv. Mycket kan man säga om Sandviken, men jag kan bara säga att jag ÄLSKAR SANDVIKEN..

Nä nu ska jag få någonting gjort så jag kan koja snart. Have a nice night!

Kommentarer

Postat av: Frun!

Publicerad 2010-11-18 09:42:16

And I love youuuuuuuuu <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela