kuk

hej

shame on me

Publicerad 2010-11-03 09:07:01 i Allmänt,

God fukkings morgon! sku int sitta fel med en rejäl grogg

jag är rysligt trött och har inte någon som helst lust att gå å jobba. har mensvärk och känner mig fet å uppsvälld. mmm mysigt att veta, i know.
Jag klagar så mycket. På att mitt liv står still, ATT JAG STÅR STILL, drygt att jobba osv osv. Snacka om att jag är missnöjd när jag egentligen inte ens borde få vara det. Det måste seriöst vara värre att inte ha någonting att göra om dagarna. Men ändå, jag önskar att jag va arbetslös varannan dag. det hade varit nice ;-) sova, jobba, sova, jobba, sova, jobba.

Bloggen kommer ju aldrig bli mer populär än Facebook och den dagen facebook dör ut har nog blogggrejen försvunnit helt. Och för dom som är riktiga facebook-torskar (som jag) och har en blogg kan ju egentligen bara kopiera alla sina inlägg från fejjan och hit så slipper dom någonsin bry sig om vad man ska skriva. Så känner jag, på facebook har jag inga problem att skriva ut både det ena och det tredje men så fort jag ska skriva blogg blir jag stel som en pinne i fingrarna. Kolla nu bara, jag babblar iväg om nå jävla skit?

Äh,, jag tar med mig min stora mensmage och går till joppet. tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela