kuk

hej

schmackadamdam i pillilurven

Publicerad 2010-11-13 12:36:21 i Allmänt,

Sitter hemma hos "fröken Viksten" och hon har gått till jobbet så jag sitter här och dricker kaffe och kollar på svensk tv. Så mysigt :) igår efter jobbet gick jag hit så åkte vi till mig och hämtade naglar, så vi hade nagelsalong här igår kväll/natt. Vi gick väl och la oss vid två tiden eller så. Låg och pratade med en full Bobbsan också ;p sen blev VI väckt fem i morse av att någon ringer som en idiot! förbannade mannfolk alltså.

Nu tänkte jag ta en dusch och sådär sen gå och handla några vinare till ikväll för då nalkas det fest. Tror verkligen vi behöver det! eller iaf sandra :) tror inte jag har så fruktansvärt mycket mer å skriva. Ha en trevlig lördag för det ska tamejfan jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela