kuk

hej

så otroligt dumt

Publicerad 2010-11-02 15:42:35 i Allmänt,

Ja. Det är Tisdag den 2 November 2010 och klockan är nu 15:34 och jag sitter här och känner mig så otroligt depp att jag vet inte vilket ben jag ska stå på. Känns som att det inte händer ett enda piss. Antingen står livet still eller så är det bara jag som inte rör mig (?)

Ska strax få på mig lite smink och sen är det inget mer att göra än att traska iväg till jobbet. Gud jag har sånt händelserikt liv! Tycker Sandra kan komma hem nu så jag kan skratta lite för det här suger och hon kan verkligen få mig på bra humör den lilla puddingen.

Jag längtar sjukt mycke till Fredagen för då får jag lön och det första jag ska göra efter jobbet är att gå och köpa mig en vinterjacka, mössa, och ett par vinterpjukker. + en dator! :D camilla åker ju till Sverige om två veckor och blir borta i en hel månad så då måste jag ju skaffa mig en egen så jag kan underhålla mig med någonting.
Kanske en kaffebryggare också. OCH en våg + termometer..

Pratade med min chef igår också angående jul och om jag ska få åka hem någonting. FATTA VAD JAG HÅLLER TUMMARNA, TÅRNA OCH ALLT SOM GÅR! jag hoppas hoppas hoppas hoppas

nä, nu ska jag göra i ordning mig. och jobba................................................ fukkingsshit

Kommentarer

Postat av: FruN!

Publicerad 2010-11-02 19:21:50

HOPPAS <3<3<3<<3<3<3<333333333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela