kuk

hej

remember me

Publicerad 2010-11-17 13:25:45 i Allmänt,

Då var jag hemma igen då. Sov hos sandra inatt för jag inte orkade gå hem, som vanligt ;) i morgon kommer min mamma hit! ska bli så skönt att få umgås med henne och sen blir det inte så länge tills nästa gång vi ses för nu är det bara 36 dagar kvar tills jag åker hem till sverige. Ska ta tag i någonting här hemma nu ska diska lite och sådär så det ser någorlunda ut i morgon när hon kommer. Ska gå och jobba sen också, inte ett dugg jäkla taggad menmen, vill man ha pengar så måste man väl. Ska bli skönt för jag har förmiddag i morgon och på fredag sen har jag ledig helg och den ska jag och mamma spendera på stugan. ASNICE! ha en bra dag vettja ;)



Det är helt sjukt vad jag saknar mitt långa hår. Nu kommer det verkligen ta aslång tid innan det blir långt igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela