kuk

hej

obsessed

Publicerad 2010-11-09 17:22:26 i Allmänt,

Ända sen jag gick till jobbet i morse har jag nog fan speglat mig i allt som går! ugnsluckan, kaffemaskinen, fönstrena osv. Men jag kan inte hjälpa det för jag bara fullkomligt älskar det. Vare sig anna gillar det eller inte ;-) men jag vet att hon kommer tycka att det är grymt när hon ser det. Känner den där hönan jag ;-) Har fått massa kommentarer från folk hur jävla strongt dom tycker det är att jag vågat klippa av mig mer eller mindre allt hår jag har. (hade)
Har ju egentligen bara en massa hår uppepå huvudet för jag är rakad på båda sidorna och i bak. Sandra är bäst! Har även haft en superdag på jobbet, älskar såna stunder. Jag har skrattat åt folk, med folk och folk skrattat åt mig när jag vikt mig dubbel av asgarv! men jag vet dock inte om dom skrattar med mig eller åt mig. :) men det är viktigt att bjussa på sig själv anser jag. Nu ska jag laga lite mat, blir kycklingfile, couscous och grönsallad. Bon apetit fuckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela