kuk

hej

nu blir de åka av

Publicerad 2010-11-23 23:14:16 i Allmänt,

Ett par bloggar som jag läser har gjort den här och jag kan väl ge mig på ett försök jag med, lider av sån tristess oftast på kvällarna så då kan jag roa mig med att öva min fingerfärdighet att skriva på dator (som redan är superbra) och berätta en del saker om mig själv och hur jag ser på saker och ting.

Dag 01 – Om mig
Dag 02 – Min första kärlek
Dag 03 – Mina föräldrar
Dag 04 – Min bästa vän
Dag 05 – Vad är kärlek?
Dag 06 – Ett ögonblick
Dag 07 – Min tro
Dag 08 – Mina syskon
Dag 09 – I min handväska
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina drömmar
Dag 12 – Min första kyss
Dag 13 – Det här upprör mig
Dag 14 – Det här får mig att må bättre
Dag 15 – Det här får mig att gråta
Dag 16 – Mina rädslor
Dag 17 – Det här saknar jag

DAG 1 (gör ett seriöst försök)
Ja, vem är jag? Jo, jag är en tjej på 20 år. Är född på Narvik sjukhus på midsommardagen den 23 Juni 1990 en förmiddag. Jag är född med kejsarsnitt och klev ur mammas mage utan att säga ett knyst. Hade rött lysande hår och var en ganska normalstor unge. Jag var 50 lång och vägde 3000 precis.

Jag som person, är nog (av andra människors uppfattning) en ganska snäll och rar person. Jag är generös och bjuder alltid på mig själv. Är en bra vän, jag lyssnar alltid på andra människor om dom har något att berätta.
Men sen är jag nog ganska ironisk av mig och väldigt och då menar jag väääldigt impulsiv. Vilket kan vara till en nackdel väldigt många ggr. Men i det stora hela är jag en vänlig och ganska rolig själ att vara runtomkring och av vad jag har förstått, en väldigt bra vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela