kuk

hej

no one else

Publicerad 2010-11-06 13:00:15 i Allmänt,

trött som ett as är jag idag. har återigen drömt massa konstigt. nu börjas det igen?
svin kallt är det ute, var ute med milo för en liten stund sen. vela bara vända i dörren!

Camilla står å hänger tvätt och jag ska hoppa in i duschen strax och göra mig klar för ännu en dag på jobbet. av någon konstig anledning tycker jag inte det är jobbigt att jobba den här helgen. snarare lite skönt faktiskt..
den 17:e kommer min älskade och bästa mamma hit! till mig! kommer bli så skönt att ha henne runt sig.
och den 23:e december sätter jag mig på tåget och åker ner till sandviken för att fira jul å nyår! kan inte släppa tanken på det även om det är väldigt lång tid kvar. men det går nog fort :)

nä, nu kissar jag på mig här! ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela