kuk

hej

måndag.

Publicerad 2010-11-22 08:19:10 i Allmänt,

God morgon!

Tänkte börja mitt blogginlägg med att berätta lite vad jag drömt, jag drömde om anna och vi var ute på nån jävla klubb och det såg lite ut som det gjorde på power meet men ändå, jag tappade bort anna, missade ett tåg, låg med konduktören, snodde någons plånbok, slogs med nån bondfan och åt donken. Av någon anledning känns det inte riktigt som att det är någonting jag drömt för jag skulle kunna göra exakt det där i verkligheten. Spännannde!

Tycker de är så drygt att kliva upp och de fortfarande är mörkt ute. Men jaja, bara å bylsa på sig kläder och krigsmålning och skit sen traska iväg till jobbet.

Fittsnabb uppdate kommer det nu också;
Jag var på skit bra humör. VAR! men nu vaknade min mamma och kom hit å börja ropa å skrika på allt så där försvann det humöret. Bra jobbat!

Kommentarer

Postat av: FRUUUUUUUUUN

Publicerad 2010-11-22 21:05:16

Skarsgård är en HUUNK ;) hähä. nej men fy, inga s här int!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela