kuk

hej

friday

Publicerad 2010-11-05 23:17:51 i Allmänt,

Fick veta lite tidigare idag att jag ska få semester över jul å nyår. Jag är såååååå glad det är helt sjukt. Tror aldrig jag blivit så hysteriskt glad över någonting. (förutom när jag köpte min dator igår) ;)

Jag kommer seriöst ha fullt upp, är nog en hel del människor som vill träffas å umgås. Men det blir mys!
Nu sitter jag i soffan och jäser och tittar på tokio drift. Eller nja, halvtittar emellanåt iaf.

det känns lite fel att det är fredag idag, ska jobba hela helgen. Ska bli så skönt att jobba faktiskt och komma tillbaka i mina rutiner. Har levt lite i en drömvärld känns det som ;)

whatevva puss å hej

Kommentarer

Postat av: Frun!

Publicerad 2010-11-07 12:11:04

Jag längtar så mycket tills du kommer hem, jag saknar dig såå!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Tant Tina

Blir bra det här.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela